با حضور معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان در سالن گیت بوستان اهواز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۲۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 05 March 2019

ناصر چنانی، معاون هنری و سینمایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در آیین گشایش سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان با تقدیر از گروه‌های موسیقی شرکت‌کننده در این جشنواره گفت: رویکرد سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان تقویت گروه‌های موسیقی است و به همین منظور جشنواره امسال گروه محور برگزار شده است.

وی ضمن اشاره موقعیت قومیت‌های مختلف در زمان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در زمان قبل از انقلاب اسلامی اینچنین نگاهی به قومیت‌ها و تاریخ و آداب و سنن آنها وجود نداشت و انقلاب اسلامی در این چهل سال به قومیت‌های مختلف فرصت شکوفا شدن و ارائه و شناساندن آداب،رسوم و آیین‌ها و موسیقی خود به مردم را داده است که می‌توان این مهم را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب شکوهمند اسلامی در این چهل سال دانست.

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تلاش می‌کند تا با یجاد بستری مناسب و با حمایت از چنین جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در استان، فضایی سالم و بانشاط را برای مردم شریف استان فراهم کند چرا که مردم ولایتمدار و نجیب استان خوزستان مستحق بهترین‌ها هستند.

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان دوشنبه ١٣ اسفند ماه با دو اجرای گروه رندان و گروه عربی میسان در سالن گیت بوستان اهواز کار خود را آغاز کرد و تا جمعه ١٧ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار