مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر لزوم توسعه راه‌های روستایی گفت: 13 کیلومتر از پروژه ارتقا و بهسازی محور سیاه منصور – چهارراه آوج در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۲۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 04 March 2019

رضا رضایی با اشاره به بازدید از پروژه‌های حوزه راه شهرستان دزفول اظهار کرد: راه‌های روستایی و راه‌هایی که در بخش‌های مختلف شهرستان دزفول قرار دارند، در توسعه و رونق اقتصادی منطقه و استان نقش بسیار مهمی دارند و از این رو باید به این راه‌ها توجه جدی شود.

وی افزود: علاوه بر اینکه روستاییان و سایر مردم از این راه‌ها استفاده می‌کنند، توسعه راه‌ها می‌تواند به واسطه وجود زمین‌ها و اراضی حاصلخیز در منطقه زمینه‌ساز رشد و توسعه باشد به شکلی که با توسعه راه‌ها می‌توان در کمترین زمان، کالا را به بازار مصرف رساند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این زمینه امیدواریم 13 کیلومتر از پروژه ارتقا و بهسازی محور سیاه منصور – چهارراه آوج در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد. همچنین راه‌های روستایی بنوت-چغامیش و شهرک حمزه که از جمله مطالبات مردم این مناطق است، با سرعت بیشتری اجرایی خواهند شد.

رضایی با تاکید بر توسعه راه‌های روستایی ادامه داد: بخشی از این راه‌ها تا پیش از پایان سال و بخش دیگر نیز در 3 ماهه نخست سال آینده به اتمام خواهد رسید و زیر بار ترافیک می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با توسعه راه‌های روستایی و همچنین مسیرهای تردد اصلی، شاهد کاهش زمان سفر در این محورها و همچنین کاهش مصرف سوخت، سهولت تردد و افزایش ایمنی راه‌ها خواهیم بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: راه و شهرسازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار