امام‌ جمعه سلماس گفت: اتحاد مردم و دولت عامل تحقق بیانیه گام دوم رهبری بوده و این بیانیه باید از سوی مدیران، مسؤولان و جوانان کشور پیاده‌سازی شود.
کد خبر: ۷۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 01 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه سلماس اظهار کرد: کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) با دستور امام(ره) در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ در راستای تحقق محرومیت‌زدایی تشکیل شده و این نهاد جز پربرکت‌ترین نهاد‌ها است.

وی افزود: از خانواده‌های معزا و مردم سلماس درخواست داریم از استفاد‌ه‌کردن از گل و تابلو در مجالس پرهیز کنند چراکه هزینه‌های گزافی را به‌همراه دارد و بهتر است که هزینه‌های آن در کمک به محرومان شهرستان صرف شود.

خطیب‌ جمعه ‌سلماس در ادامه با اشاره به ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته‌ منابع‌طبیعی گفت: فضای‌سبز موجود در سلماس کم بوده و هر ایرانی باید در سال یک درخت بکارد و این موضوع باید در سلماس بیش‌تر مورد توجه قرارگیرد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم مجاهدت در راه خدا بوده و مسؤولان باید خدمت کردن به محرومان و قشر ضعیف جامعه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

موسوی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مردم عامل موفقیت در مقابل تمامی توطئه‌ها بوده و هیچ قدرتی توانایی آسیب‌رساندن به این نظام را ندارد.

وی افزود: مسؤولان باید در نماز‌جمعه شرکت کنند چراکه نمازجمعه نماز عادی نبوده و مباحث مختلفی در آن ارائه می‌شود.

امام‌جمعه سلماس با اشاره به بیانیه گام دوم مقام‌معظم‌رهبری اظهار کرد: اتحاد مردم و دولت عامل تحقق بیانیه گام دوم رهبری بوده و این بیانیه باید از سوی مدیران، مسؤولان و جوانان کشور پیاده‌سازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار