امام جمعه شهر گردشگری سرعین گفت: ارائه آموزش های مهارتی به کارکنان بخش گردشگری یک ضرورت است.
کد خبر: ۷۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 04 August 2015
حجت الاسلام محمود اصغری روز سه شنبه در آیین افتتاح کارگاه قالیبافی مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرعین با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهرستان سرعین افزود: انتظار می رود آموزش های مهارتی و فنی در این حوزه و بخش گردشگری به متولیان امر در این بخش ارائه شود تا با ارائه خدمات کیفی به مسافران و گردشگران ورودی به منطقه زمینه توسعه و رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری فراهم شود.
او همچنین با تبریک هفته ملی مهارت اظهار کرد: توسعه و گسترش فرصت های اشتغال توسط سازمان فنی و حرفه ای محقق می شود چرا که با ارائه آموزش های فنی و مهارتی زمینه مهارت آموزی و ورود به بازار کار برای کارآموزان فراهم می شود.
او با تاکید بر لزوم همکاری سایر ادارات با سازمان فنی و حرفه ای در آموزش و اشتغال اقشار مختلف جامعه با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در سازمان فنی و حرفه ای افزود: کاهش مشکلات مربوط به اشتغال در گرو توسعه فعالیت های فنی و حرفه ای و آموزش های این نهاد است.
به گزارش ایرنا ، سرپرست آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سرعین نیز در این آیین گفت:
با تجهیز کارگاه های مختلف آموزشی درصدد توسعه آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای در منطقه هستیم.
محرم حقیقی از برنامه ریزی برای اجرای دوره های اشتغال زا در سرعین خبر داد و افزود: راه اندازی کارگاه قالیبافی در این مرکز نیز در همین زمینه بوده و با برنامه ریزی های انجام شده دوره های آموزشی خیاطی و کامپیوتر برای خواهران و دوره های مرتبط انرژی خورشیدی و تعمیر کار آسانسور و برق برای برادران نیز در این مرکز راه اندازی می شود.
شهرستان سرعین در 30 کیلومتری غرب اردبیل با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشوراست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار