معاون اقتصادی استاندار وعده داد
با قرارگرفتن شهرک صنعتی جهان آباد درحریم شهر میبد، بعضی از واحدهای این شهرک با مشکل تمدید پروانه های بهره برداری و صدور اسناد مالکیت مواجه شده اند .
کد خبر: ۷۰۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 26 January 2019

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار باحضور درشهرک صنعتی جهان آباد میبد و بازدید از چند واحد مشکلات این واحدها را بررسی کرد .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارگفت:درحوزه اطراف شهرمیبد قبلا واگذاری زمین ها توسط امور اراضی صورت گرفته است که دارای قوانیم سهل گیرتری بود .
علی زینی وند افزود برخی از شهروندان در این منطقه زمین گرفتند و واحدهای خیلی خوبی را احداث کردند که الان هم جزء واحدهای فعال هستند . وی ادامه داد اخیرا این واحدها جزء حریم شهر درآمدند که قوانین آنها هم درچارچوب مسکن و شهرسازی قرارگرفته است.
وی تصریح کرد:این تغییر دستگاه اجرایی باعث شده است که بعضی از این واحدها برای تمدید پروانه های بهره برداری یا صدور اسناد مالکیت یا امور بانکی و اداری خود با مشکل مواجه شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار گفت: پیگیری های زیادی از طریق سازمان ملی مسکن و زمین و مسکن برای حل این مشکل انجام شده است .
زینی وند با بیان اینکه بنابود اصلاحاتی در پروانه بهره برداری و جواز تاسیس صورت بگیرد افزود:با توجه به شرایط سخت اقتصادی با همراهی سازمان مسکن وشهرسازی انشاالله درچارچوب قوانین کاری می کنیم هم قوانین رعایت شود و هم مشکل این واحدها حل شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار