پاپی زاده خواستار شد:
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دزفول در گذشته قطب کشتی بود، گفت: در دو سه دهه گذشته که ما در بحث زیرساخت‌ها عقب افتادیم، به طبع حوزه ورزش ما نیز دچار آسیب شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 24 January 2019

عباس پاپی‌زاده در آیین کلنگ زنی بزرگترین مجموعه ورزشی شمال خوزستان که امروز، پنج شنبه(4 بهمن‌ماه) در دزفول برگزار شد، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها پیگیری شاهد احداث پروژه هستیم که یکی از آرزوهای دیرین جوانان دزفول بود.

وی افزود: دزفول با جمعیت حدود 500 هزار نفر و خیل کثیر جوانان، زمانی قطب برخی رشته‌های مهم مثل کشتی بود. متاسفانه در دو سه دهه گذشته که ما در بحث زیرساخت‌ها عقب افتادیم به طبع حوزه ورزش ما نیز دچار آسیب شد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه بزرگ مجدیان بعد از حدود 17 سال همچنان دچار مشکل بود و به صورت نیمه تمام باقی مانده بود اما در یک سال گذشته با دستور وزیر ورزش و جوانان خیلی کارها خوب پیش رفت و فکر می‌کنم بتوانیم تا خردادماه آن را به بهره‌برداری برسانیم.

پاپی‌زاده تصریح کرد: در شرایط موجود کشور در بحث صادرات نفت با مشکل مواجه است و دولت در بحث تامین پروژه‌ها دچار مشکل است اما اینکه در چنین شرایطی این پروژه‌ها با همت وزیر ورزش و جوانان اتفاق می‌افتند و استاندار نیز از نظر بودجه‌ای از آن حمایت می‌کند که برای ما ارزشمند است و قدردانی خود را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: به عنوان نماینده دزفول تلاش کردم چیزی که در حوزه ورزش کشور وظیفه ما بوده را انجام دهیم و به این کار نیز ادامه می‌دهیم. راه‌اندازی ورزشگاه بزرگ مجدیان ما را دلگرم‌تر خواهد کرد. کلنگ زنی و احداث این پروژه مهم نیز به ما این دلگرمی را خواهد داد که در کنار شما برای حل مشکلات حوزه ورزش کل کشور کمک کنیم. امیدوارم امروز روزی به یاد ماندنی برای مردم دزفول و جوانان ورزشکار دزفول باشد. از این به بعد امکانات بیشتری در اختیار آن‌ها است و امیدوارم که ورزش دزفول به جایگاه خود برسد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار