استاندار قزوین در بازدید از سردخانه تر گل صحرا؛
استاندار قزوین بیان کرد: برای میوه شب عید کمبودی در استان وجود ندارد و با افزایش قیمت برای میوه های تامین شده روبرو نخواهیم شد. پیش بینی لازم در کمیته تنظیم بازار با حضور دستگاه های جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعاون روستایی انجام شده است تا میوه های مورد نیاز مردم در بازار شب عید تامین شود.
کد خبر: ۷۰۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 24 January 2019

 

 در شب عید کمبود میوه نداریم

 

به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه تعدادی از مدیران اقتصادی استان از سردخانه ترگل صحرا بازدید کرد.

عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در جریان بازدید از سردخانه مرکبات ترگل اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با ذخیره سازی میوه شب عید و توزیع آن در بازار در پی حمایت از اقشار ضعیف جامعه است تا مردم بدون دغدغه و نگرانی میوه شب عید، تعطیلات نوروزی را سپری کنند.

زاهدی با بیان اینکه کمبودی برای میوه شب عید در استان وجود ندارد و قیمت میوه های تامین شده افزایش نخواهد یافت ادامه داد: دستگاه های جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تعاون روستایی پیش بینی و نیازسنجی لازم در کمیته تنظیم بازار را انجام داده اند تا میوه های مورد نیاز مردم در بازار شب عید تامین شود.

زاهدی افزود: اولویت مدیریت ارشد استان جلوگیری از افزایش قیمت در بازار میوه شب عید می باشد و با ذخیره سازی 2 هزار تن میوه شب عید و تزریق آن به بازار به طور حتم امکان افزایش قیمت وجود نخواهد داشت.

استاندار قزوین تصریح کرد: تامین و ذخیره سازی 800 تن سیب و هزار و 200 تن پرتغال برای شب عید در استان آغاز شده و به زودی فرایند ذخیره سازی آنها به پایان خواهد رسید.

زاهدی تاکید کرد: مردم نباید برای تامین کالاهای اساسی خود دغدغه داشته باشند، باید ستاد تنظیم بازار استان به وظیفه و رسالت اصلی خود در این زمینه که تامین کالاهای با کیفیت و اساسی مردم است اقدام کرده و با راهکارهایی از قبیل برگزاری نمایشگاه ها و... نحوه دسترسی مردم به کالاهای اساسی را آسان سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار