وزیر ورزش و جوانان پروژه استخر سرپوشیده و دکل های زمین چمن ورزشگاه شهرستان شادگان را افتتاح کرد .
کد خبر: ۷۰۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 23 January 2019

مسعود سلطانی‌فر امروز از طریق فرودگاه ماهشهر برای افتتاح چندین پروژه ورزشی و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی، با استقبال افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان وارد خوزستان شد.

 به گزارش"تابناک"؛ در آغاز سفر 2 روزه مسعود سلطانی فر به خوزستان، استخر سرپوشیده شادگان که عملیات اجرایی آن از سال 88 آغاز شده بود به بهره برداری رسید.این استخر با دو هزار و 700متر مربع مساحت و صرف 39 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت ساخته شده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین پروژه دکل های روشنایی زمین چمن ورزشگاه شادگان را افتتاح کرد که با هزینه 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در این شهرستان اجرا شده است.

سلطانی فر همچنین از پروژه سالن بدنسازی شادگان که با اعتبار 6 میلیارد ریال در دست ساخت است ، بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

بازدید از سالن های ورزشی مجموعه ورزشی شهرستان شادگان، ساختمان جدید هیات های ورزشی شهرستان با اعتبار پنج میلیارد ریال و مجموعه ورزشی توپچی شادگان (با 95 درصد پیشرفت فیزیکی ) از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان شادگان بود.

وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به شهرستان شادگان با اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار ملا فاضل سکرانی، شاعر اهل بیت این شهرستان به وی ادای احترام کرد.همچنین وزیر ورزش در ادامه، از سالن چند منظوره دارخوین بازدید کرد. 

در ادامه نیز هتل ورزش تختی اهواز که به تازگی بازسازی شده است، با حضور وزیر ورزش به افتتاح رسید‌.

در ادامه مسعود سلطانی فر در حاشیه سفر به شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان، کمک های مسوولان استان و با استفاده از منابع ملی در این سفر تعدادی پروژه در شادگان، اهواز، دزفول و اندیمشک افتتاح خواهند شد.

وی افزود: با توجه به نیازهای خوزستان ما تصور کردیم که باید در این استان یک کار ویژه انجام دهیم. در شادگان از چند سالن ورزشی شامل سالن گلف و کشتی بازدید کردیم. سالن بدنسازی در این شهرستان نیز به تازگی احداث شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در فاصله دو سفری که به خوزستان داشتیم، استخر شادگان آماده و امروز افتتاح شد. همچنین در این استان چندین پروژه دیگر شامل زمین چمن و چند سالن روستایی در حال احداث هستند که تقریباً آماده بهره برداری هستند.

سلطانی فر افزود: در اهواز، دزفول و اندیمشک نیز چند پروژه داریم. علاوه بر افتتاح این چند پروژه، فردا در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی جام تختی که در اندیمشک برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود یک سال و نیم قبل نیز با جمعی از روسای فدراسیون ها به خوزستان آمدیم تا به همه رشته های ورزشی کمک هایی انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم. در خوزستان ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در گذشته ورزش خوزستان در بسیاری از رشته ها سرآمد بود و همیشه قهرمانانی داشت که در رویدادهای ملی سرآمد بودند. بعد از جنگ نیز زمینه‌های خوبی در این استان فراهم شد و کارهای خوبی از سوی دولت انجام شد و ما استعدادهای خوبی را دیدیم. به طور مثال استادیوم ها، زمین های چمن مصنوعی و روستایی و سالن‌های سرپوشیده از جمله پروژه‌هایی هستند که احداث شده‌اند. این پروژه ها کم کم در حال به بار نشستن هستند. ما در سال های آینده حتما خبرهای خوشی از ورزش خوزستان می شنویم.

سلطانی فر ادامه داد: با شور و شعفی که در استان و جوانان می‌بینیم، فکر می‌کنیم که توجیه سرمایه‌گذاری در این استان بسیار بالا است. امیدوارم با منابعی که در اختیار داریم باز هم در جهت توسعه امکانات و کمک به مردم تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار