فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام شناسایی چهار خودروی حامل کالای قاچاق از کشف 2 میلیارد ریال پارچه و پوشاک قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 23 January 2019

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان با اعلام شناسایی چهار خودروی حامل کالای قاچاق از کشف 2 میلیارد ریال پارچه و پوشاک قاچاق در شهرستان بهبهان خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی بهبهان با کسب خبری مبنی بر تردد چهار خودروی حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، توقیف و بازرسی خودروها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان بهبهان با انجام ایست و بازرسی خودروهای مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ها، 2 میلیارد ریال پارچه و پوشاک قاچاق فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کالای قاچاق ، بهبهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار