مدیرکل امور عشایر خوزستان خبرداد:
مدیرکل امور عشایر خوزستان با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای آبان ماه تا کنون میان عشایر استان توزیع شده است، گفت: خوشبختانه با همکاری شرکت پخش و پالایش نفت در حال حاضر مشکل تامین نفت سفید مورد نیاز عشایر استان حل شده است.
کد خبر: ۷۰۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 22 January 2019

علی‌رحم کریمی با اشاره به بحث تامین نفت سفید مورد نیاز عشایر اظهار کرد: در ابتدای مهرماه به دلیل تصمیم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در بحث ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان به منظور دریافت سهمیه نفت سفید مورد نیاز عشایر، این شرکت اعلام کرده بود که عشایر فقط می‌توانند با ثبت نام از طریق این سامانه نسبت به دریافت نفت سفید اقدام کنند.

وی افزود: این موضوع در حوزه عشایری استان چالش‌های خاص خود را داشت و امکان ثبت‌نام و اجرای آن برای عشایر دشوار بود. در این زمینه علاوه بر اینکه زمان اعلام‌شده برای ثبت نام زمان مناسبی نبود، زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق عشایری نیز برای ثبت نام وجود نداشت.

مدیرکل امور عشایر خوزستان تصریح کرد: با این شرایط عملا امکان اینکه در یک مدت زمان محدود همه عشایر استان بتوانند برای دریافت سهمیه نفت سفید اقدام کنند، ممکن نبود. این خلاء و فاصله‌ای که با توجه به این شرایط به وجود آمد، باعث شد تا اندکی با چالش تامین نفت سفید مورد نیاز عشایر استان مواجه شویم.

کریمی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، توافق شد تا شرکت پخش و پالایش در حوزه‌های روستایی و عشایر در بحث ثبت نام در سامانه تجارت آسان تجدیدنظر کند تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با همکاری این شرکت در حال حاضر مشکل تامین نفت سفید مورد نیاز عشایر استان حل شده است اما اگر همچنان احساس می‌شود که با اندکی کمبود مواجه هستیم به دلیل همان مسایلی است که در بحث ثبت نام و تاخیر در توزیع سهمیه نفت سفید به وجود آمده است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای آبان ماه تا کنون میان عشایر استان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: مشکلی در بحث تامین نفت سفید مورد نیاز عشایر وجود ندارد و روند توزیع نیز اکنون ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار