رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز از برپایی نمایشگاهی از توانمندی ‎ های خانه صنایع دستی اهواز با عنوان "اهواز در سایه هنر" خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 23 January 2019

غلامرضا جلیلی‎نیا هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی عموم شهروندان با توانایی‎ها و استعدادهای صنعتگران خانه صنایع دستی اهواز و ایجاد فضایی برای فروش آثار این صنعتگران عنوان کرد و افزود: قرار است در این نمایشگاه 15 صنعتگر صنایع دستی آثاری از قبیل چهل‎تیکه دوزی، سفال، گلیم‎بافی، باتیک، حصیر، معرق، خراطی و... را معرض دید عموم قرار دهند.

او با بیان این‎که طی برگزاری نمایشگاه ورکشاپ زنده صنایع دستی نیز در محل نمایشگاه اجرا خواهد شد اضافه کرد: براساس تصمیم گرفته شده مقرر شد در کنار نمایش آثار صنایع دستی در این نمایشگاه، غذاهای محلی و سنتی اهواز نیز به عنوان برنامه جنبی ارائه و عرضه شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از 9 تا 12 بهمن هر شب از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه که در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز واقع در جاده ساحلی شرقی ـ روبروی هتل پارس برگزار می‎شود دیدن کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار