رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز 5 نفر سارق و مالخر که اقدام به 17 فقره سرقت از منزل و انباری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 02 August 2015
حمیدرضا گل صباحی اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده دستگیری یک نفر مظنون به سرقت از کلانتری 24 کمالشهر به پلیس آگاهی استان البرز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: متهم با انجام تحقیقات پلیسی در نهایت لب به اعتراف گشوده و اقرار داشت که با همدستی سه نفر دیگر در منطقه کمالشهر و تهران اقدام به 10 فقره سرقت منزل و هفت فقره سرقت از انباری کرده و اموال سرقتی را به یک نفر مالخر فروخته‌اند.
گل صباحی بیان داشت: متهمان در تشریح جزییات ماجرا گفتند که در ساعات خلوت روز با شناسایی منازل خالی از سکنه و انباری آپارتمان‌ها اقدام به سرقت وسایل باارزش آنها کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مالخر با ارزش کمتری می‌فروختند.
وی ادامه داد: با راهنمایی متهم دستگیر شده و پیگیری ماموران پلیس آگاهی سایر همدستان وی به همراه مالخر اموال مسروقه طی چندین عملیات غافلگیرانه پلیسی و هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در پی دستگیری متهمان، تعداد 17 نفر شاکی شناسایی و تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار