مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان گفت: عملیات لایروبی سالانه بستر رودخانه دز آغاز شده به همین دلیل شهروندان باید از بستر رودخانه فاصله بگیرند.
کد خبر: ۶۹۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 04 January 2019

یعقوب کرمی اظهار کرد: تغییرات متناوبی در روزهای اخیر در میزان جریان آب رودخانه دز ایجاد شده که این تغییرات به دلیل انجام عملیات لایروبی سالانه در بستر رودخانه دز و آبگیری سد انحرافی دز است.

وی با بیان اینکه این تغییرات متناوت به دلیل ورود ماشین آلات به بستر رودخانه دز انجام می شود، گفت: ساعات اولیه روز آب رودخانه کم و آب در سد تنظیمی دز ذخیره می شود و پس از پایان کار ماشین آلات، آب دوباره از سد رها می شود.

کرمی از شهروندان خواست تا پایان عملیات لایروبی همه روزه بین ساعات ۱۲ ظهر تا ۱۷ که زمان بازگشایی آب از سد تنظیمی است از بستر رودخانه فاصله بگیرند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان گفت: عملیات لایروبی بستر رودخانه و آبگیر سد انحرافی دز به منظور سهولت آبیاری زمین های کشاورزی منطقه غرب رودخانه دز تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و شهروندان تا اطلاع بعدی از نزدیک شدن به رودخانه در ساعات عنوان شده خودداری کنند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار