مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان:
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با بیان این‌که در خوزستان تقاضا برای خرید گوشت گرم وارداتی بسیار خوب و بالا است، گفت: عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت هر کیلوگرم حدود 37 هزار و 300 تومان به صورت مخلوط در حال انجام است.
کد خبر: ۶۹۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 31 December 2018

هادی سلامات با اشاره به توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی در بازار اظهار کرد: هفته‌ای حدود 8 تا 10 تن گوشت گرم گوسفندی وارد استان می‌شود که در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت گرم آن را در استان توزیع می‌کنیم.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم وارداتی به صورت مخلوط حدود 37 هزار و 300 تومان است که به دست مصرف کننده می‌رسد. البته زمانی که این گوشت به تکه‌های کوچکتر برای فروش تبدیل می‌شود اندکی قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: این گوشت از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد استان و در راستای تنظیم بازار در سراسر استان توزیع می‌شود. با توجه به فرهنگ مردم در خوزستان، تقاضا برای خرید گوشت گرم وارداتی بسیار خوب و بالا است.

سلامات ادامه داد: گوشت گرم وارد شده در استان از طریق عاملان توزیع در سراسر استان توزیع می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز عرضه معرفی شده این گوشت را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه گوشت گرم گوسفندی وارد شده به استان با توجه به میزان تقاضا برای خرید آن، کافی نیست و در تلاش هستیم تا این سهمیه را افزایش دهیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار