مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: بعد از ظهر امروز بر اثر نشت و انفجار گاز شهری در یک ساختمان سه طبقه در خیابان مارالان تبریز، مرد میانسالی مصدوم و روانه بیمارستان شد.
کد خبر: ۶۹۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 28 December 2018
محمد قلیزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: با گزارش وقوع این حادثه، آتش نشانان ایستگاه شماره 12 به محل حادثه اعزام شدند، به دنبال وقوع این آتش سوزی، خساراتی به ساختمان وارد آمده و سیم برق شهری قطع شده بود که عملیات امدادی و ایمنی سازی بلافاصله شروع شد.
 
وی با اشاره به اینکه نشت گاز در داخل ساختمان سه طبقه، علت وقوع انفجار بود، گفت: این انفجار موجب شکسته شدن شیشه‌ها، کنده و پرتاب شدن تعدادی از پنجره‌های ساختمان و قطع سیم برق شهری شده بود که محل حادثه توسط آتش نشانان، ایمن سازی شد.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی را از جمله موارد حادثه آفرین در نشت و انفجار گاز عنوان کرد و از شهروندان درخواست کرد تا شیلنگ‌های گاز بخاری و هر گونه لوازم گاز سوز خانگی را به صورت دوره‌ای و با استفاده از مایع کف (آب و صابون) مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده نشت گاز، نسبت به تعویض آن با نوع استاندارد اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :