فرماندار دزفول مطرح کرد:
فرماندار دزفول با تاکید بر لزوم لایروبی کانال‌ها و زهکش‌ها گفت: در بارندگیها، سیلاب‌ها به زهکش‌ها و کانال‌ها می روند. متولی زهکش‌ها و کانال‌ها سازمان آب و برق است و باید مرتبا لایروبی را در این نقاط انجام دهد اما این کار انجام نمی‌شود که این مشکل موجب وارد آمدن خسارات می شود.
کد خبر: ۶۹۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 27 December 2018

محمد حیدری در جلسه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق، آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: از نیمه آذرماه تاکنون شهرستان دزفول دچار شرایط بحرانی‌تری شده است. ابنیه و زیرساخت‌های شهری دزفول در بارندگیها خسارات زیادی دیده‌اند و علی رغم پیگیری‌ها تاکنون کاری جدی در این زمینه انجام نشده است.

وی وضعیت کنونی دزفول را فوق العاده خواند و افزود: با همکاری دادستانی، عشایری که در نقاط بحرانی بودند جابجا و به نقاط امن هدایت شدند و بقیه نیز در حال جابجایی هستند. 10 خانوار از عشایر در یک نقطه با شرایط حاد قرار دارند که جهت رسیدگی به وضعیت آنا نیاز به همکاری بیشتر سازمان آب و برق در این زمینه وجود دراد.

حیدری گفت: در بارندگیها، سیلاب‌ها به زهکش‌ها و کانال‌ها می روند. متولی زهکش‌ها و کانال‌ها سازمان آب و برق است و باید مرتبا لایروبی را در این نقاط انجام دهد اما این کار انجام نمی‌شود که این مشکل موجب وارد آمدن خسارات می شود.

وی عنوان کرد: باید تفکیک مسئولیت بین اداره راه و شهرسازی و سازمان آب و برق انجام و حوزه مسئولیت‌ها روشن شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار