نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان های کشور؛
نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان ها بخش عظیمی از درآمد مردم استان کهگیلویه و بویر احمد را از طریق دامپروری، کشاورزی و باغبانی عنوان کرد و افزود: در طول یک دهه خکشسالی خسارات جبران ناپذیری به آن ها وارد شده است.
کد خبر: ۶۹۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۳ 27 December 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان های کشور با اشاره به وجود 2 سد و محرومیت از آب این استان اظهار داشت: به دلیل کمبود آب خیلی از روستاها به شهرستان کهگیلویه مهاجرت کرده و این روستاها خالی از سکنه شده است.

وی بخش عظیمی ازدرآمد مردم استان کهگیلویه و بویر احمد را ازطریق دامپروری و کشاورزی و باغبانی عنوان کرد و گفت: درطول یک دهه خکشسالی خسارات جبران ناپذیری به آن ها وارد شده است.

فرزاد آذریان تصریح کرد: انتظار می رود دولت در رابطه با تمدید و بخشودگی بخشی از تسهیلات که از طریق وام در اختیار مردم قرار داده شده است مساعدت کند.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها مهاجرت را از مهمترین تبعات خشکسالی‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و عنوان کرد: قرار بود مسئولان حوزه آب برای روستاها از رودخانه بزرگ مارون آب شرب لوله‌کشی کنند، متاسفانه هیچ وقت این کار عملی نشد و این عاملی برای مهاجرت اکثر روستاها به دهدشت شد.

فرزاد آذریان تصریح کرد: به دلیل کمبود امکانات زندگی و خشکسالی در شهرستان دهدشت و توابع اطراف آن تمامی افراد تحصیل‌کرده و سرمایه‌دار به دیگر شهرستان‌های این استان و استان‌های همجوار مهاجرت می‌کنند، تنها به این علت که هیچ‌گونه امکاناتی برای زندگی‌شان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
هی بنازمتون تا مارونه خشک نکنین کوتا نیایین تا زیرنگین دهدشت بودیم رشدی نکردیم حالا که لندا جدا شد با اون نماینده حرافتون افتادید به جون مارون نگذارید خود ماروننشینان ازش استفاده کنند یه مقددر برا دهدشت شرقی یه مقدار مسیر سرچشمه قطع بشه برا کلاچو ویه مقددر برا پتروشیمی یه مقدار برا روستاها گور بابای طیبی ها
بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
باسلام خدمت جناب اقای اذریان ازاینک مشکلات ما کشاورزان مطرح نمودند بسیارسپاسگزارم وارزوی توفیق بیش از پیش برای این برادر فرهگی فرهیخته دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار