فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای محتويات داخل خودرو با 67 فقره سرقت در شهرستان ماهشهر خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 25 December 2018

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 67 فقره سرقت در شهرستان ماهشهر خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس و هدفمند سه سارق حرفه‌ای که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

عباس زاده بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 67 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، عنوان کرد: پلیس با کسانی که آرامش مردم را برهم می‌زنند برخورد قاطع کرده و محیط را برای مجرمان به طور مستمر ناامن می‌کند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار