چندنرخی بودن کالاها زیبنده نظام اسلامی نیست/افزایش نرخ کالا در بازار مبنای عقلانی ندارد

 

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وجود چندنرخی کالا زیبنده نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: نظارت های نامحسوس در کنترل بازار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به همکاری دستگاه های مختلف در نظارت بر بازار اظهار کرد: با وجود دستگاه های مختلف بازرسی اما مردم تعزیرات حکومتی را به عنوان مرجع رسیدگی به تخلف ها در بازار می شناسند.

وی بر نظارت غیر محسوس در کنار نظارت محسوس توسط دستگاه های نظارتی تاکید کرد و افزود: وجود بازرس در بازار و واحدهای تولیدی به منظور رصد امور حائز اهمیت است.

افزایش نرخ کالا در بازار مبنای عقلانی ندارد

امام جمعه رشت با بیان اینکه افزایش نرخ کالا در بازار مبنای عقلانی ندارد، تصریح کرد: نبود نظارت فنی حلقه مفقوده کنترل نرخ کالا در بازار است.

آیت الله فلاحتی، خواستار توجه ویژه به نیروها و بازرسان شهرستانی شد و بیان کرد: به تماس های مردمی باید با سعه صدر پاسخ داده شود.

وی، خود کنترلی از طرف افراد را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: تعزیرات حکومتی به گزارش های مردمی اهمیت دهد ضمن اینکه ملاقات های مردمی را رسانه ای کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وجود چندنرخی کالا زیبنده نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: نظارت های نامحسوس در کنترل بازار تاثیرگذار است.

یت الله فلاحتی در دیدار با مدیران تعزیرات حکومتی گیلان1

آیت الله فلاحتی کمک دستگاه های نظارتی به همدیگر را سبب رشد و تعالی جامعه دانست و یادآور شد: امر مذکور وظیفه نهادهای نظارتی را سنگین تر می کند.

راه اندازی ۳ هزار و ۹۱۵ گشت مشترک نظارتی در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان نیز در دیدار مذکور به راه اندازی تلفن ۱۳۵ برای رسیدگی به امور مردم در استان خبر داد و گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و سایت ۱۳۵ به منظور رسیدگی به شکایت های مردمی توسط تعزیرات حکومتی گیلان راه اندازی شده است.

منصور انصاری به راه اندازی ۳ هزار و ۹۱۵ گشت مشترک با همکاری دستگاه های متولی از ابتدای سال جاری تاکنون در گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد ۵ هزار و ۳۷۲ بازرسی توسط گشت های مذکور انجام شده و از این تعداد یک هزار و ۷۲۵ بازرسی دارای تخلف بودند.

وی با بیان اینکه تعداد ۲ هزار و ۶۷۱ بازرسی بدون تخلف گزارش شده است، تصریح کرد: برای یک هزار و ۱۰ تخلف پرونده تشکیل شده است.