مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: امسال در مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و منابع داخلی برای اشتغالزایی سهم استان همدان بود که بخش عمده‌ای از این میزان سهم پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۹۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 25 December 2018
پیمان ترکمانه گفت: از این پس در تفاهم‌نامه‌ای جدید تنها با یک ضامن به مددجویان کمیته امداد تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ترکمانه در دیدار با فرماندار شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه با نظارت‌های داخلی کمیته امداد در استان همدان و شهرستان‌ها میزان معوقات بانکی امداد در رابطه با تسهیلات اشتغال زایی تنها ۳ درصد است، تصریح کرد: کمیته امداد اسدآباد رتبه اول را در بین ادارات این شهرستان در راستای جذب تسهیلات بانکی و کارآفرینی داشته است.

ترکمانه در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد استان همدان در حوزه اشتغال، کارآفرینی و جهیزیه و سایر خدمات به‌روز است، افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران در حال حاضر در کمیته امداد استان همدان موردی از پشت نوبت حمایت نداریم.

وی همچنین با بیان اینکه شرایط قابل قبولی در رابطه با منابع تسهیلات روستایی و تبصره ۱۶ کمیته امداد اسدآباد وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال سهمیه تسهیلات کمیته امداد شهرستان جذب شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم تصریح کرد: در تسهیلات روستایی کم‌بهره سهم بخش کمیته امداد اسدآباد ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که کمیته امداد شهرستان بیش از این سهم مورد نظر طرح وارد سامانه کرده است.

کریم حمیدوند افزود: طرح‌های ثبت شده در سامانه توسط کمیته امداد به بانک‌ها معرفی و ارسال شده و ۵۰ درصد طرح‌ها در حال جذب تسهیلات هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار