مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید تیپ 11 امیر المومنین (ع) استان ایلام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 22 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مراسم تودیع و معارفه فرمانده فرمانده جدید تیپ 11 امیر المومنین (ع) استان ایلام امروز در محل مسجد 14 معصوم تیپ 11 امیرالمومنین (ع) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

سردار مهدوی‌نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران در این مراسم گفت: منطقه ایلام برای همه مردم ایران اسلامی توام با ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس عجین بوده و هست و امروز نیز گذرگاه عاشقان اباعبدالحسین (ع) و زوار حسینی است.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردمان این سرزمین مایه دلگرمی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودند. چرا که با وجود مشکلات آن دوران باز برای رزمندگان سنگ تمام گذاشتن و همواره با روی خوش و باز از رزمندگان پذیرایی می‌کنند.

مهدوی‌نژاد اضافه کرد: استان ایلام با تقدیم بیش از 3 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و با وجود 420 کیلومتر مرز مشترک سهم بسزایی در دوران دفاع مقدس دارد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی جعفری به عنوان فرمانده جدید تیپ 11 امیرالمومنین (ع) استان ایلام معرفی شد و از خدمات سردار سرتیپ دوم پاسدار عبدالله موسی‌بیگی تقدیر شد./م

دفاع پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار