امام‌جمعه موقت لامرد:مسائل اقتصادی در خط مقدم مطالبات مردمی قرار دارد که باید مسوولان نظارت کرده تا وضعیت فعلی اقتصادی بهبود یابد.
کد خبر: ۶۹۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 21 December 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انجام نقشه‌های شوم در سال ۹۸ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان در سال ۹۸ را اعلام کردند که باید همه مراقب این نقشه‌های شوم دشمنان باشیم.

وی افزود: وظیفه مردم و مسوولان این است که با تلاش خود مواضع دشمن را نابود و زمینی نداشته باشیم که دشمنان بخواهند در آن کشت کنند.

امام‌جمعه موقت لامرد گفت: مسائل اقتصادی در خط مقدم مطالبات مردمی قرار دارد که باید مسوولان نظارت کرده تا وضعیت فعلی اقتصادی بهبود یابد.

وی در خصوص وضعیت ایجاد اشتغال نیز خاطرنشان کرد: زمانی که ۳ تحصیل‌کرده در یک‌خانه وجود دارد باید برای 2 نفر از آنان شغل ایجاد شود.

غفاری با اشاره به اینکه باید تعداد بیکاران بومی در لامرد شناسایی شود، در دفاتر مربوطه نام آنان ثبت شود، تصریح کرد: در قدم‌های بعدی به نیروهای غیربومی توجه شود چراکه در مرتبه اول چراغ به اهل خانه روا است.

امام‌جمعه موقت لامرد اذعان کرد: مدیران لامرد گزارش دهند از این تعداد کارخانه‌هایی که احداث برای نیروهای بومی به چه میزان شغل ایجاد شده است.

وی به موضوع نزاع و درگیری در جمعه گذشته در جاده آلومینیوم لامرد(پیست موتورسواری) نیز اشاره کرد و بیان داشت: از برخی مسائل ابراز نگرانی می‌کنم که باید آن را بیان کنم در فیلمی که از این نزاع منتشرشده اگر ۴ نفر به خاطر عصبانیت خود خطایی کرده بودند نباید یک جمعیت دیگر به آنان سنگ بزنند که این سنگ زدن‌ها ممکن بود جان ۲ نفر را بگیرد.

امام‌جمعه موقت لامرد خواستار راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان شد و ابراز داشت: کلاه‌برداری و جرائم فضای مجازی در لامرد رخ می‌دهد که از فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خواستار راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/۷۶۰۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار