کد خبر: ۶۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 30 July 2015
نایب رئیس کمیته هاپکیدو WHC از اعزام نفرات برتر بانوان کشور در اردوی انتخابی این کمیته به رقابت‌های آسیایی 2015 خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعزام بانوان هاپکیدوکار به رقابت‌های آسیایی 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خدیجه لطفی‌دیلمی بعد از ظهر امروز در اردوی انتخابی کمیته هاپکیدو WHC در رده سنی جوانان و بزرگسالان که طبق مجوز فدراسیون ورزش‌های رزمی در مکان آکادمی مرکزی هاپکیدو در رشت آغاز شد، اظهار کرد: این نخستین دوره اردوی انتخابی کمیته هاپکیدو WHC رده سنی جوانان و بزرگسالان است.

وی با بیان اینکه اردوی مذکور با حضور 36 ورزشکار شامل قهرمانان نخست تا سوم سال 93 برگزار شده است، افزود: این اردو برای شناسایی نفرات برتر از هفتم مرداد جاری آغاز شده و تا 9 مرداد ادامه می‌یابد.

نایب رئیس کمیته هاپکیدو WHC تمرینات مشترک و کلیدی مبارزه و هنرهای فردی را از برنامه‌های مهم اردوی مذکور عنوان کرد و گفت: پس از آن بازی‌های انتخابی شناسایی نفرات برتر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوی نوجوانان هاپکیدو خبر داد و یادآور شد: پس از اردوی انتخابی تمام رده‌های سنی و شناسایی نفرات برتر، نخستین دوره آماده‌سازی اردوی اصلی طبق برنامه تقویم ورزشی انجمن برگزار می‌شود.

لطفی‌دیلمی شناسایی نفرات برتر بانوان کشور از بین قهرمانان سال 93 برای اعزام به مسابقات آسیایی 2015 را از اهداف مسابقات انتخابی مذکور ذکر کرد.

به گفته وی، مسابقات آسیایی مذکور برابر با برنامه‌های تدوین شده و براساس تقویم ورزشی فدراسیون آسیایی و جهانی هاپکیدو در امارات متحده عربی یا کره جنوبی برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیته هاپکیدو WHC خاطرنشان کرد: تاریخ دقیق اعلام میزبانی رقابت‌های آسیایی مذکور از طرف فدراسیون جهانی به 25 اوت 2015 برابر با 3 شهریور 94 موکول شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار