مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، با بیان اینکه برای باز سازی پروژه مهر هیچ اعتباری نداریم، گفت: خیرین استان برای بهسازی اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۶۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 29 July 2015


به گزارش تابناک مازندران به نقل ازخبرگزاری مهر  سید علی قاسمی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد، با بیان این که آموزش و پرورش بدون کمک مردم نمی تواند کاری انجام دهد گفت: نیل به اهداف این سازمان با همکاری مردم راحت تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: در جامعه ظرفیتهای متعددی وجود دارد که آموزش و پرورش را دراجرای رسالتش یاری میکنندو می بایست این ظرفیتها به خوبی به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به برگزاری همایش مازندرانیهای خارج استان در تهران، برگزاری این همایش را بسیار موفق دانست و گفت: ۷۰۰ نفر در این همایش حضور داشتند که ۴۳۶ نفر آمادگی همکاری خودرا با آموزش و پرورش اعلام کردند.

ایشان اهداف همایش را توانمندسازی آموزش و پرورش در سخت افزار و نرم افزار اعلام و تصریح کرد: جذب نخبگان و توامند سازی دانش آموزان از دیگر اهداف این همایش بوده است.

قاسمی با اشاره به فعالیتهای سال گذشته آموزش و پرورش افزود: امسال آزمون ۴ هزار نفری سوادآموزان استان برگزار شد و ۶۲  سرباز معلم نیز جذب آموزش و پرورش شدند.

در ادامه این جلسه مدیرکل بازرسی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بند ۸ قانون شورای آموزش و پرورش در جلوگیری از ترک تحصیل وافت تحصیلی موفق بوده است گفت: آمار زندانیان نشان می دهد که ۷۸ درصد زندانیان مدرک زیر دیپلم یا فاقد تحصیل هستند.

حسن قلعه میری با اشاره به آما زندرانیان و مدارک تحصیلی آنان اظهار داشت: از بین هشت هزار و ۵۰۰ زندانی استان ۹۹ درصد زندانیان مدرک زیر دیپلم داشته اند که یکی از راههای کاهش زندانیان پرداختن به آموزش و تحصیل است.

علی نبیان معاون امور عمرانی استاندار مازندران نیز در ادامه این جلسه با بیان این که  تشکیل این جلسات باید خروجی داشته باشد تاکید کرد: بازنگری در قوانین گذشته اگر به پیشرفت و توسعه صدمه وارد نکنداشکالی ندارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد:باید میزان ورودی به آموزش و پرورش در مهرماه امسال با مهرماه سال گذشته رصد شود تا اگر فوتی و مهاجرت در بین دانش آموزان نبوده، میزان ورودی امسال با سال گذشته به استثنا کلاس اول باید یکی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار