عضو شورای اسلامی شهر تبریز، توجه به مقوله «آموزش شهروندی» را مهمترین نیاز جامعه شهری معرفی نمود و تمرکز بر این مقوله را خواستار شد.
کد خبر: ۶۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 29 July 2015

به گزارش خبرنگارما ، جواد ششگلانی با بیان این مطلب گفت: آموزشهای شهروندی باید در راس امور و توجه فعالان فرهنگی شهر باشد.

به گفته وی، فعالیت و برنامه های سازمانهایی مانند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در سطح شهر محسوس و موثر بوده و به همین جهت می توان از این ظرفیت برای آموزشهای مختلف در حوزه زندگی شهری بهره گرفت.

نماینده شورای اسلامی شهر تبریز همچنین اثرگذاری آموزشهای مختلف در قالب اثر هنری را اتفاقی غیر قابل انکار معرفی کرد و گفت: آموزشهای غیر مستقیم در قالب فعالیتهای هنری همواره اثربخش بوده اند و باید از این ظرفیت بیش از پیش بهره گرفت.

ششگلانی بر لزوم تمرکز برنامه ها و اقدامات مختلف فرهنگی اجرا شده در سطح شهر و نهادهای مختلف شهرداری، توسط دبیرخانه ای متمرکز با مسئولیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تاکید کرد و افزود: برای افزایش تاثیرگذاری اقدامات صورت گرفته باید این تلاشها به شکل متمرکز انجام گرفته شود تا بتوان اثربخشی و کارکردهای این اقدامات را به خوبی بررسی نمود.

وی افزود: فعالیتها و اعتبارات فرهنگی باید یکپارچه و همسان شوند تا اثرگذاری بیشتر و عمیق تری داشته باشند.

نماینده شورای اسلامی شهر تبریز برگزاری جشنواره نمایشهای خیابانی و فضای باز تبریزیم را با توجه به پیشینه فرهنگی مردم ما در توجه به نمایشهای خیابانی که ریشه ای مانند شبیه خوانی دارند، اقدامی ارزشمند در جهت ترویج مسائل فرهنگ شهروندی معرفی نمود.

ششگلانی همچنین خواستار حضور و فعالیت هرچه بیشتر فعالان فرهنگی و هنرمندان در بحث آموزشهای شهروندی شهر گردید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار