تیم سوهان محمد سیما قم بعد از دوشکست متوالی و ناامیدکننده در هفته‌های شانزدهم و هفدهم لیگ برتر، در هفته هجدهم لیگ برتر در یک بازی سخت و سرنوشت‌ساز میزبان تیم قدرتمند فرش آرا مشهد است.
کد خبر: ۶۸۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ 28 November 2018

به گزارش تابناک قم، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر فردا با برگزاری یک بازی مهم و حساس در ورزشگاه شهید حیدریان شهر قم دنبال می‌شود.

سوهان محمد سیما در هفته شانزدهم لیگ برتر در خانه و در حضور تماشاگران پرشور خود درنهایت با نتیجه 4 بر 3 بازی را به تیم مقاومت قرچک واگذار کرد و در هفته هفدهم لیگ برتر نیز هفته گذشته در زمین تیم سن ایچ در شهر ساوه با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار کرد تا علاوه بر از دست دادن رده‌های بالای جدول در آستانه ورود به بحران قرار گیرد.

عدم ثبات در تیم داری مهم‌ترین ضعف و مشکل فوتسال قم در سال‌های اخیر بوده است، درحالی‌که استعدادهای درخشانی در این رشته پرطرفدار ورزشی در قم وجود دارد که متأسفانه اثری از حمایت‌های لازم، ثبات در تیم داری و استعدادیابی وجود ندارد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در حالی روز پنجشنبه دنبال می‌شود که تیم سوهان محمد سیما قم در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان میزبان تیم قدرتمند و رده سومی فرش آرا مشهد است.

سوهان محمد سیما با پیروزی در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز علاوه بر خروج از بحران و قطع نوار ناکامی‌های هفته‌های اخیر، با لغزش حریفان می‌تواند تا رده چهارم جدول رده‌بندی نیز صعود کند.

در حال حاضر سوهان محمد سیما از 17 بازی گذشته خود در لیگ برتر با 7 برد، 4 مساوی و 6 باخت و با 25 امتیاز در و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سن ایچ ساوه در رده هفتم جدول 14 تیمی لیگ برتر قرار دارد.

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 سوهان محمد سیما در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان میزبان فرش آرا مشهد خواهد بود.

گفتنی تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و فرش آرا مشهد با 43، 40 و 32 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار داشته و شهرداری ساوه با 8 و اهورا بهبهان نیز با 7 امتیاز در رده‌های سیزدهم و چهاردهم جا خشک کرده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار