در ادامه انجام قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دو رئیس هیأت بازنشسته دیگر هم برکنار شدند تا نیروی جوان بر کار بیاید.
کد خبر: ۶۸۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ 24 November 2018

 

با نامه‌ای که ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به مدیران کل ورزش استان‌های سراسر کشور ارسال کرد، رفتن باقی روسای بازنشسته هیأت‌های ورزشی مازندران نیز 100 در صد شده است.

در این نامه که در آن تاکید شده ریاست هیأت ورزشی شغل محسوب نمی‌شود اما در عین حال به مدیران کل تکلیف شده تا از انتصاب افراد بازنشسته که دارای اختیارات مالی و معاملاتی بوده و صاحب امضای اسناد تعهدآور هستند، جدا خودداری شود.

 

گویا این نامه معاون وزیر ورزش تکلیف روسای بازنشسته هیأت‌های ورزشی سراسر کشور را مشخص کرده است و حالا مدیران بازنشسته باید خیلی زود جایگاه خودشان را ترک کنند.
بدین ترتیب روسای بازنشسته هیأت‌های فوتبال، کشتی، موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران که بازنشسته هستند مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شده و باید از جایگاه خود وداع کنند.
اما اداره کل ورزش و جوانان مازندران در بین ادارات کل ورزش کشور پیشتاز بوده و امروز سه رئیس بازنشسته از بین 6 رئیس هیأت‌ها جای خودشان را به نیروی جوان دادند.

 

در راستای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دومین رئیس هیأت بازنشسته هم برکنار شد.

مسعود رمضانی سرپرست هیأت شمشیربازی مازندران شد. پیش از این علی رمضانی که پدر مسعود رمضانی نیز است، سال‌ها ریاست این هیأت را برعهده داشت.

 

همچنین سومین هیأت ورزشی نیز امروز دستخوش تغییر شد؛ علی خلیلی سرپرست هیأت هاکی مازندران شد تا اداره کل ورزش و جوانان مازندران روز شلوغی را در اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان داشته باشد.

به گزارش فارس، طبق شنیده‌ها در طول این هفته سه هیأت دیگر ورزشی استان مازندران که در بین آنها نام دو هیأت بزرگ فوتبال و کشتی نیز دیده می‌شود دستخوش اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خواهد شد و سرپرست برای این هیأت‌ها معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار