معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین‌پور در شهرستان گتوند خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 13 November 2018

مرتضی جمشیدی ضمن اعلام این خبر گفت: این همایش با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موضوعات آئینی و ویژگی‌های علمی، ادبی و اجتماعی قیصر امین‌پور در شهرستان گتوند برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تلاش در جهت شناخت ویژگی‎های شخصیتی، علمی و ادبی این شاعر فرزانه انقلاب و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

جمشیدی در ادامه ضمن اشاره به زمان برگزاری یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب خاطر نشان کرد: این همایش سه‌شنبه ٢٢ آبان ماه ساعت ١٥ در تالار دکتر قیصر امین‌پور شهرستان گتوند برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، همزمان با برگزاری یازدهمین همایش ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین‌پور نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد نیز در محل تالار دکتر قیصر امین‌پور شهرستان گتوند برپا خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار