تابناک:رییس اداره فنی این اداره ل و پایانه های استان اصفهان 27 ایستگاه امینت و سلامت در جاده های برون شهری استان اصفهان در ایام نوروز ایجاد می شود.
کد خبر: ۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 22 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های اصفهان به نقل از رییس اداره فنی این اداره ل و پایانه های استان اصفهان اضافه کرد: 13 ایستگاه امنیت و سلامت در مجتمع های خدماتی رفاهی مراکز منفرد بین راهی و 14 ایستگاه با محوریت اداره کل راه و شهرسازی در محورهای مواصلاتی استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی ایجاد می شود.

محمد علی صلواتی افزود: این ایستگاه ها با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شرکت های امداد خودرو، اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی استان به منظور استراحت مسافران و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و ارتقای سطح امنیت جاده ها راه اندازی می شود.

طول راههای برون شهری استان اصفهان منهای راه های روستایی ۴ هزار و ۸۹۲ کیلومتر است که ۲ هزار و ۸۱۲ کیلومتر آن راه های شریانی است.

اصفهان در مرکز ایران قرار دارد و افزون بر شمار زیادی از گردشگران که در ایام نوروز به قصد دیدن آثار تاریخی و جاذبه های گرد شگری این استان به اصفهان سفر می کنند، روزانه هزاران وسیله نقلیه سبک و سنگین در جاده های این استان به مقصد استان های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی کشور درحال تردد هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار