مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۴۱۶ طرح اشتغال روستایی و عشایری در استان پیش‌پذیرش شده که ۳۷۹ درصد نسبت به سهمیه ابلاغی بوده است.
کد خبر: ۶۷۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ 29 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،حسن عزیزی اظهار داشت: مجموعا ۱۷۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان سهمیه جهت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر به استان کرمانشاه ابلاغ شده که از این میزان ۶۶۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان جهت اجرای ۲۴۱۶ طرح پیش‌پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۶۶۳ طرح با اعتبار ۱۹۳ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان انعقاد قرارداد شده که از این تعداد ۱۷۷ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان برای اجرای ۱۶۲۰ طرح پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این میان سهم صندوق کارآفرینی امید در سهمیه ابلاغی ۲۹ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان به پست بانک، ۸۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بانک کشاورزی و ۲۹ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان به بانک توسعه تعاون اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: از سوی صندوق کارآفرینی امید ۳۹ میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان، از سوی پست بانک ۳۳ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان ، از سوی بانک کشاورزی ۷۸ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان و از سوی بانک توسعه ۲۵ میلیارد و ۸۰۹ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار