استاندار فارس با اشاره به اینکه نگاه به ورزش و جوانان و توسعه زیر ساخت ها باید در ارجح امور باشد، گفت: برای حل مشکل اشتغال و زیر ساخت ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم .
کد خبر: ۶۷۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 25 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسماعیل تبادار استاندار فارس در مراسم تجلیل از ورزشکاران بازی های پاراآسیایی و المپیک جوانان آرژانتین گفت : من به سهم خودم از تمامی کسانی که در بازی های پاراآسیایی و المپیک جوانان افتخار آفرین شدند تقدیر می کنم و امیدوارم این افتخارات روز به روز افزایش داشته باشد و نگاه به ورزش و جوانان و توسعه زیر ساخت ها باید در ارجح امور باشد و این راه بایستی ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: برای ضرورت مسئله اشتغال ورزشکاران جانبازان ، معلولان و نابینا هر کمکی از دست ما ساخته است فروگذار نمی کنیم و برای حل مشکل ورزشگاه حافظیه شیراز هم استانداری با کمک آقای تاجگردون تمام قد، پای کار خواهد بود تا این موضوع نیز مرتفع شود.

تبادار خطاب به ورزشکاران تصریح کرد: وقتی امید ‌و حرکت رو به جلو باشد، می توان به سمت افق های پیش رو حرکت کرد و باور کنید که من به مدال آوری شما افتخار می کنم اما اخلاق مداری شما برایم از هر چیز با ارزش تر است .

وی اضافه کرد: سواد ورزش ‌، فرهنگ ورزش در جامعه ما تسری یافته و این به همت شما تلاشگران عرصه ورزش استان فارس اتفاق افتاده و ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی ، دوام پویایی و سلامت مردم جامعه را تضمین می کند .

استاندار فارس بیان کرد: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان در امر ورزش فارس هزینه شده و انتظار داریم از تاجگردون ، از این بعد هم در ورزش بیشتر هزینه شود تا نتیجه آن بیشتر پدیدار شود ورزشکاران فارس باز هم پرچم ایران را در میادین برون مرزی به اهتزاز در آورند.

اسماعیل تبادار گفت: ما نشاط را در نوجوانان ، جوانان و‌ بزرگسالان در روستاها و شهرها ، باید در دستور کار قرار بدهیم تا شادابی را در بین مردم بیشتر کنیم .

استاندار فارس گفت :امروز خوشحال هستیم که قهرمانان ما از افتتاح ورزشگاه پارس ابراز خوشحالی می کنند اما با این حال در تلاشیم نواقص را برطرف کنیم و سالن شش هزار نفره بزرگ شیراز را هم در دهه فجر به بهره برداری برسانیم که سبب رشد بیش از پیش ورزش استان فارس شود .

سمیرا ارم قهرمان تیراندازی جانبازان و معلولان جهان و دارنده نشان نقره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا هم در این مراسم با اشاره به مشکلات ورزشکاران معلول بیان کرد: مساله اصلی ورزشکاران بحث اشتغال است، من با داشتن کارشناسی ارشد، هیچ کجا مشغول نیستم و ما با توجه به توانمندی که داریم می‌توانیم در اداره و سازمان‌های استانی شاغل باشیم و ورزشکاران نابینا و معلول هیچ چیز از افراد سالم کم ندارند.

گفتنی است، در این مراسم از ورزشکاران و مدال آوران فارسی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال آوران المپیک جوانان بوینس آیرس تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار