رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از مجموع 13 مأموریت انجام شده توسط اورژانس هوایی، 7 مورد مربوط به حوادث رانندگی و 3 مورد انتقال زن باردار به بیمارستان بوده است.
کد خبر: ۶۷۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 24 October 2018

به گزارش تابناک : غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از انتقال چند بیمار و مصدوم به بیمارستان توسط اورژانس هوایی اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، بالگرد امداد اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان 13 بار برای انجام مأموریت پرواز کرد و طی این 13 بار، 25 بیمار و مصدوم را پس از دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان منتقل کرد.

وی در ادامه افزود: از مجموع 13 مأموریت انجام شده توسط اورژانس هوایی، 7 مورد مربوط به حوادث رانندگی و 3 مورد انتقال زن باردار به بیمارستان بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان این که استان اصفهان از یک پایگاه امداد هوایی برخوردار است، تصریح کرد: در مواقعی که حادثه در منطقه‌ای صعب‌العبور اتفاق افتاده و اعزام واحد امدادی زمینی مشکل باشد یا به سرعت بالا در امدادرسانی به آن حادثه نیاز باشد، بالگرد امداد اورژانس به پرواز درآمده و ضمن ارائه خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی توسط پرسنل اعزامی، بیمار یا مصدوم را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

وی در پایان با تأکید بسیار بر اهمیت رعایت نکات ایمنی در هنگام امدادرسانی با اورژانس هوایی، توسط افراد حاضر در محل حادثه و نزدیکی محل فرود بالگرد، از مردم خواست ضمن رعایت خونسردی خود، فاصله مطمئن را از بالگرد رعایت کرده و پس از فرود آن برای همراهی پرسنل فوریت‌های پزشکی در رساندن آن‌ها بر بالین بیمار اقدام کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار