فرمانده پلیس راه آمل گفت: بیشترین میزان تصادفات جاده‌ای استان مازندران در 2 ماه اخیر برای آمل است.
کد خبر: ۶۷۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 24 October 2018

 بلاغ، قربان ذبیحی‌نژاد در جلسه شورای ترافیک شهرستان آمل با بیان اینکه پلیس راه قدیم نیاز به دوربرگدانی استاندارد در این منطقه دارد، گفت: روزانه چندین تصادف در آنجا رخ می‌دهد که نیاز به احداث این دوربرگردان جدی است.

وی با اشاره به اینکه وجود سرعت‌گیر در نزدیکی بریدگی مجموعه اکسین در حال حاضر لازم است، اظهار کرد: ایمن سازی و آشکار سازی راه در محدوده پلیس راه قدیم امری ضروری است.

فرمانده پلیس راه آمل به کانالیزه کردن پلیس راه و ایجاد یک خط عبور اختصاصی برای کامیون‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به تردد روزانه چند هزار کامیون و کامیونت در محور هراز، جهت تسهیل در رفت و آمد دیگر ماشین‌ها و امکان کنترل بهتر این نوع وسایل به ویژه در ایام ممنوعیت رفت و آمد کامیون لازم است که شانه خاکی راه در مسیر شمال به جنوب از پمپ بنزین تا پلیس راه مسیری برای تردد کامیون‌ها ایجاد شود.

این مسئول با بیان اینکه در بریدگی شاندیز 2 تصادف منجر به فوت و چندین تصادف جرحی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در معابر عمومی هرکجا بریدگی ایجاد شود تبدیل به نقطه حادثه خیز می‌شود.

ذبیحی‌نژاد با اشاره به اینکه در برخی مناطق رانشی محور هراز به علت شکستگی و فرورفتگی سطح آسفالت به ویژه در روزهای بارانی احتمال بروز اتفاقی وجود دارد، تصریح کرد: کمربندی تازه تاسیس امام‌زاده عبدالله به علت بروز تصادفات فوتی و جرحی نیاز به آشکارسازی و ایمن سازی جاده دارد.

وی در ادامه تاکیدکرد: بیشترین میزان تصادفات جاده‌ای استان مازندران در دو ماه اخیر برای آمل است.

فرمانده پلیس راه آمل در پایان گفت: روشنایی تونل سپاسد قطع و دید رانندگان کاهش یافته که موجب تصادفات بسیاری شد که نیاز است ارگان مربوطه ورود پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار