رئيس پليس راه استان قم از تدابير اتخاذ شده جهت کاهش حوادث در تعطيلات تابستانه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 26 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ اردشير جمشيدي راد اظهار داشت: محور هاي مواصلاتي استان در طول تعطيلات تابستانه به برکت کريمه اهلبيت حضرت معصومه سلام الله عليها و مسجد مقدس جمکران و همچنين تردد 17 استان از اين محور ها از ترافيک نيمه سنگين برخوردار است. 

وي با اعلام تردد بيش از 3 هزار دستگاه وسائط نقليه عمومي از اين محور ها بيان داشت:  پليس راه استان تمهيدات ويژه ترافيکي را با استفاده از حداکثر توان در ايام تعطيلات و استفاده از تيم هاي گشت نامحسوس ساير سازمان ها و فرماندهي انتظامي بکار بسته که در روزهاي پايان هفته تعداد  10 تيم نامحسوس نظارت بر عملکرد رانندگان دارند وچنانچه راننده همزمان مرتکب 2 تخلف شود به مدت 72 ساعت خودرو توقيف خواهد شد. 

رئيس پليس راه استان قم با اشاره به اعزام همکاران در قالب مسافر جهت آگاهي از نحوه رانندگي رانندگان ناوگان عمومي افزود: سامانه 110 120 هم براي مسافرين با نصب برچسب بر روي شيشه کنرا راننده نصب شد تا تخلفات و هرگونه تقدير از نحوه رانندگي راننده از طريق سامانه اعلام شود تا هموطنان با آرامش بيشتري در سفر باشند.

وي عامل مهم وقوع حوادث در تابستان سال 93 را واژگوني خودرو ناشي از سرعت غير مجاز و عدم آشنايي به جاده اعلام کرد.

سرهنگ جمشيدي راد با اشاره به نصب دوربين هاي کنترل سرعت ثابت ادامه داد: پليس راه استان  به جهت رفاه حال مردم با معدود رانندگاني که ناقض قوانين و مقررات باشند با جديت تمام برخورد خواهد کرد.

وي تاکيد کرد: شرايط آب و هوايي استان قم و يکنواختي مسيرها هم بي تاثير در وقوع حوادث نيست که مردم مي توانند با لذت بيشتر و با گذشت و صبوري و با احترام به قوانين در جاده ها شادي خود و همراهان را بيمه کنند. 

رئيس پليس راه استان قم در پايان به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد: عامل انساني مي تواند با عمل به توصيه هاي پليس وقوع اين حوادث را با استراحت کوتاهي در مسير به حداقل ممکن برساند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار