مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تا کی باید ما از دست داوری متضرر شویم؟؛ صحنه اخراج موسی کولیبالی از بازی امروز را دیدم و اگر این حرکت موسی خطا بوده باشد، یک خطای معمولی است و کارت زرد هم نداشت.
کد خبر: ۶۶۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ 06 October 2018

لئون استپانیان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال تهران، اظهار کرد: به نظر من هر دو تیم فوتبال قشنگی را به نمایش گذاشتند و امروز دیدید که شانس با نفت مسجدسلیمان یار نبود و بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در دو بازی که با تیم بزرگ استقلال تهران داشته ایم، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی شانس یارمان نبود و نتوانستیم توپ ها را به گل تبدیل کنیم. به تیم استقلال تهران نیز تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال حاشیه ای که بین بازیکنان و مربیان تیم ها ایجاد می شود، درست نیست. تیم استقلال گل می زند و بعد مربی تیم استقلال سمت نیمکت ما می آید و کجای دنیا دیده اید که مربی به این بزرگی به نام شفر به سمت نیمکت حریف برود و از آن سو نیز بازیکنان ما عصبی می شوندو بعد هم درگیری آغاز می شود.

وی ادامه داد: رقم خودرن چنین صحنه هایی زشت است و به نظر من این حرکت ها درست نیست. هواداران ما خیلی خوب تشویق کردند و از دقیقه اول تا پایان مسابقه حمایت خوبی از ما داشتند. در برنامه نود می گویند که مقابل تیم های سایپا، سپاهان و استقلال تهران برای نفت مسجدسلیمان پنالتی گرفته نشده است و تا کی باید ما از دست داوری متضرر شویم. صحنه اخراج موسی کولیبالی از بازی امروز را دیدم و اگر این حرکت موسی خطا بوده باشد یک خطای معمولی است و کارت زرد هم نداشت.

استپانیان در واکنش به این سوال که چرا شما کادرفنی گذاشتید تا شفر فریب تان دهد و چرا بازی را مدیریت نکردید؟ عنوان کرد: باشگاه باید تصمیم بگیرد که چگونه جواب اعتراضات باشگاه استقلال تهران را بدهد و این موضوع ارتباطی به مربی و بازیکن ندارد. ما خیلی خوب بازی را مدیریت کردیم و لزومی نداشت ما در جنگی که استقلالی ها درست کردند، وارد شویم.

وی گفت: به نظر من نفت مسجدسلیمان روز به روز در حال بهتر شدن است. زمانی که ما به تیم اضافه شدیم، نفتی ها پیش از آن تمرین خوبی نداشتند ولی دیدید پس از آن در دیدار با سایپا و سپاهان نیز خیلی خوب بازی کردیم. ما تمام کننده و یک مهاجم شش دانگ نداریم. اکنون هم نمی توانیم بازیکنی به تیم اضافه کنیم و همین داشته هایمان باید بجنگند. ما بد موقعی به سه تیم بزرگ سپاهان، سایپا و استقلال تهران خوردیم. از این به بعد به فکر بردن هستیم. ما هیچ موقعی برای باختن به زمین نمی رویم و در بازی های اخیر موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و من و آقای مرزبان نمی توانیم وارد زمین شویم و توپ ها را گل کنیم. ان شاءالله وضعیت درست می شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار