مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به کاهش قیمت مرغ کشتار روز در بازار، گفت: در حال حاضر مشکلی در بحث تامین مرغ مورد نیاز استان وجود ندارد و اگر برای خرید مرغ به هر مغازه‌ای مراجعه شود، در آن مغازه مرغ برای فروش وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 06 October 2018

مسعود احمدی اظهار کرد: در بحث تامین مرغ مورد نیاز مردم در استان مشکلی وجود ندارد زیرا خللی در بحث تولید مرغ به وجود نیامده و مرغ در همه مراکز فروش وجود دارد.

وی افزود: جوجه‌ریزی به نحو بسیار مطلوبی در مقایسه با سال‌های گذشته در استان انجام گرفته است و مرغداران در حال تولید مرغ هستند و به این دلیل مساله‌ای در بحث تامین مرغ در استان وجود ندارد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: اگر زمانی احساس شود که کمبود مرغ در استان وجود دارد یا قیمت آن در حال افزایش است، سازمان جهاد کشاورزی در این مساله ورود می‌کند و با توزیع مرغ منجمد بازار را کنترل می‌کند.

احمدی ادامه داد: در حال حاضر مشکلی در بحث تامین مرغ مورد نیاز استان وجود ندارد و اگر برای خرید مرغ به هر مغازه‌ای مراجعه شود، در آن مغازه مرغ برای فروش وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازار، خاطرنشان کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز در بازار حدود 9800 تومان است و در مقایسه با روزهایی که هر کیلوگرم مرغ حدود 12 تا 13 هزار تومان بود، شاهد کاهش چشمگیر قیمت هستیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرغ کشتار روز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار