فرمانده انتطامی استان ایلام ؛
فرمانده انتظامی استان ایلام : با توجه به عدم گشایش مرزهای سومار وخسروی ودیگر شرایط موجود ،امکان افزایش تردد زائرین اربعین از مرز مهران وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 04 October 2018

فرمانده انتظامی استان ایلام : با توجه به عدم گشایش مرزهای سومار وخسروی ودیگر شرایط موجود ،امکان افزایش تردد زائرین اربعین از مرز مهران وجود دارد.

به گزارش تابناک ایلام ،سردار نورعلی یاری در دیدار با جمعی از مدیران رسانه های استان که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صورت گفت اظهار کرد:مرز مهران بعوان امن ترین وکوتاهترین مرز زمینی کشور در سال جاری پذیرای جمعیت میلیونی زائرین اربعین خواهد بود .نیروی انتظامی با تمام قدرت ،تمامی ابزار را در تامین امنیت زائرین به کار خواهد بست .

وی با بیان اینکه امسال برنامه های هفته ناجا در 2 مرحله برنامه ریزی و اجرایی شده است، افزود: مرحله اول برنامه های هفته ناجا با دهه ولایت همزمان شد که بالغ بر 100 برنامه فرهنگی، اجتماعی به اجرا درآمد.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام تاکید کرد: در مرحله دوم هفته نیروی انتظامی که از 13 مهرماه آغاز می شود بیش از 75 برنامه اصلی و 500 برنامه فرهنگی در مدت یک هفته اجرایی خواهد شد.

سردار یاری حضور 100 در صدی کارکنان در نماز جمعه ، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، همایش پلیس و اصناف و ... را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

وی گفت : محور برنامه های امسال هفته ناجا در راستای تحقق شعار سال جمهوری اسلامی ایران حمایت از کالای ایرانی، تولید و اشتغال با محوریت بهینه سازی منابع مالی، کاهش هزینه ها، صرفه جویی و استفاده از امکانات موجود سازمانی و رعایت شان و فضیلت های ماه محرم اجراء و برگزار می شود.

فرمانده انتظامی ایلام افزایش احساس امنیت در جامعه، ارتقاء سرمایه های اجتماعی پلیس، جلب مشارکت مردم در تولید امنیت و توسعه، قانون مداری درجامعه و ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان را از رویکردهای اصلی پلیس در برنامه های هفته ناجا عنوان کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی برزگ اربعین حسینی (ع) گفت: زیرساخت ها نسبت به سال گذشته بسیار توسعه پیدا کرده و تمام شرایط و امکانات و امنیت مطلوب در منطقه برقرار و استان ایلام با آمادگی کامل میزبان زائران اربعین حسینی (ع) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار