دبیر هیئت کبدی استان قم از توقف کبدی کاران قمی در یک چهارم نهایی مسابقات ساحلی کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا رجایی اظهار داشت: مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور در ارومیه به پایان راه خود رسیده است اما تیم کبدی استان قم در این مسابقات در عین شایستگی تا جمع ۸ تیم برتر کشور صعود کرد اما نتوانست بیش از این در مسابقات، پیشروی کند.

وی افزود: مسابقات کبدی ساحلی کشور در بخش مردان در ۸ گروه برگزار شد که تیم کبدی استان قم در گروه اول این رقابت‌ها قرار داشت و توانست با ۲ برد و تحمل یک شکست به مرحله حذفی صعود کند.

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: تیم کبدی قم در این مسابقات در دیدار نخست ۴۵ بر ۱۹ مغلوب خلیج فارس شد اما در دیدار دوم ۴۴ بر ۲۶ تیم ارومیه را شکست داد و در بازی سوم با برد ۴۵ بر ۳۰ برابر تیم کبدی مشهد به مرحله حذفی رسید.

رجایی بیان داشت: در مرحله یک هشتم نهایی، کبدی کاران قمی تیم رعد پدافند شمال را بانتیجه ۳۵ بر ۲۴ از پیش‌رو برداشتند و راهی مرحله یک چهارم پایانی شدند اما روز دوشنبه و در یک چهارم نهایی و برای رسیدن به جمع ۴ تیم پایانی ۴۳ بر ۱۷ مغلوب تیم قدرتمند اروم چکاوک آذربایجان غربی شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

وی عنوان کرد: کبدی ساحلی قم همواره در جمع استان‌های برتر کشور قرار داشته است و در قم نیز از سال گذشته یک زمین کبدی ساحلی فعال شده است و مشکل تمرین تیم کبدی ساحلی قم نیز رفع شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار