مدیرکل پشتیبانی امور دام یزد خبر داد
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد گفت: به منظور مدیریت بازار حج بالایی از گوشت مرغ و گوسالانه در استان یزد ذخیره‌سازی شده است.
کد خبر: ۶۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 02 October 2018

سید ابوالفضل وکیلی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره‌سازی فراورده‌های دامی در یزد، گفت: در حقیقت در راستای سیاست‌های تنظیم بازار، امور پشتیبانی دام استان اقدام به توزیع بالغ‌بر ۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد از تاریخ دهم مردادماه سال جاری کرده است.

وی افزود: همچنین ۱۱۰ تن گوشت گوساله وارداتی منجمد توزیع شده است که این گوشت‌ها بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های برای دسترسی راحت‌تر مردم توزیع‌شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد با تأکید بر اینکه خوشبختانه ذخیره خوبی در راستای مرغ منجمد داخلی و گوشت گوساله منجمد وارداتی در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: درصددیم تا در مواقع ضروری این اقلام در سطح شهر عرضه شود.

وکیلی با بیان اینکه چند روزی است که با کاهش قیمت مرغ روبه‌رو بوده‌ایم، تصریح کرد: چند روزی است که توزیع مرغ منجمد در استان قطع شده است و درصددیم تا به‌محض روبه‌رو شدن با افزایش قیمت مرغ، قطعاً توزیع مرغ منجمد را آغاز کنیم.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: در حال حاضر بالغ‌بر هزار تن موجودی مرغ منجمد استان است؛ همچنین استان بالغ‌بر ۹۰ تن گوشت گوساله منجمد موجودی دارد که در صورت نیاز و بر اساس ستاد تنظیم بازار استان این اقلام بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر توزیع می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار