رئیس پلیس راه خوزستان تشریح کرد:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت مسیرهای منتهی به مرز شلمچه و چذابه برای تردد زائران اربعین حسینی، گفت: مسیر منتهی به مرز شلمچه از سال گذشته مشکل خاصی نداشته است اما مسیر منتهی به مرز چذابه در حال ایمن سازی است.
کد خبر: ۶۶۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 01 October 2018

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص آماده‌سازی مسیرهای منتهی به مرز چذابه و شلمچه برای زائران اربعین، اظهار کرد: مسیر شلمچه از سال گذشته مشکل خاصی نداشته است و قرار نبود در این مسیر کار خاصی انجام شود در واقع این مسیر مانند سال گذشته است.

وی افزود: تنها پارکینگ مسیر منتهی به شلمچه در حال توسعه و زیرسازی است. همچنین محصور کردن پارکینگ مسیر در حال انجام است. آبرسانی به پایانه و بحث روشنایی نیز در حال پیگیری است.

رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص مسیر منتهی به مرز چذابه گفت: سال گذشته کارهایی برای دوبانده کردن مسیر از سوسنگرد به مرز چذابه انجام شد که به دلیل نبود اعتبارات، کار نیمه‌باقی مانده و تاکنون در این زمینه مشکل داریم. در واقع در این مسیر کاری انجام نشده است.

دولتشاهی ادامه داد: اخیرا با پیگیری‌های استاندار خوزستان مقرر شد اعتباراتی از جاهای دیگر اختصاص یابد اما دیگر خیلی دیر شده است و باید از همان مسیر سال گذشته تردد کنیم.

وی با تاکید بر ایمن سازی مسیر منتهی به مرز چذابه، گفت: با هماهنگی که انجام شده است اداره راهداری از روز شنبه در حال نصب تابلو، خط کشی و... است تا حداقل بتوانیم از راههایی که از قبل وجود داشتند استفاده کنیم.

رئیس پلیس راه خوزستان عنوان کرد: با توجه به اعتصاب کامیون‌داران بعید است که بتوانند کاری را در این مسیر انجام دهند زیرا برای ادامه کار حجم زیادی از مصالح ساختمانی مورد نیاز است اما ایمن‌سازی به گونه ای نیست که زمان انجام کار را نداشته باشند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همچنین 70 تا 80 درصد پارکینگ مرز چذابه تسطیح شده است و محصورسازی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به تغییر مسیر منتهی به موکب‌ها در مرز چذابه، گفت: مسیر استقرار موکب‌ها تغییر یافته است و در محل بین دو پارکینگ شمالی و جنوبی قرار گرفته است که عوامل اجرایی در این مسیر در حال کار کردن هستند اما عقب هستیم و هنوز مسیر منتهی به موکب‌ها هنوز کاملا تسطیح نشده است.

دولتشاهی اظهار کرد: همچنین مسیر خودروهای موکب‌ها جداگانه است که باید آماده شود. اگر مسیر منتهی به موکب ها نباشد راهی برای رسیدن به موکب وجود ندارد و فلج می شوند اما با توجه به شدت کار به نظر می رسد کار تا اربعین به پایان برسد. اگر این اقدامات تا اربعین امسال به پایان برسد، قطعا خدمت‌رسانی بهتر از سال گذشته خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار