فرماندار خرمشهر خبر داد:
فرماندار خرمشهر گفت: هفت مرکز از جمله ۶ دفتر رسمی حج و زیارت و کنسولگری عراق از امروزصدور ویزای اربعین در آبادان و خرمشهر را آغاز کرد .
کد خبر: ۶۶۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 30 September 2018

ولی اله حیاتی در جلسه ستاد اربعین در سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: چهار دفتر رسمی حج و زیارت در خرمشهر و دو دفتر رسمی در آبادان و همچنین کنسولگری عراق در آبادان مستقر و کار صدور ویزا رارا از امروز آغاز کردند.

وی، نرخ هر ویزا را ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی، هفت کمیته ستاد اربعین خرمشهر، گفت: تا ۱۵ مهر باید بسیاری از زیر ساخت ها همچون خط ریلی و فیبر نوری در شلمچه مستقر شوند.

حیاتی بر لزوم رفع مشکل آب و برق در پایانه مسافری و موقعیت مواکب تاکید کرد و افزود: تامین آب دغدغه اصلی در اربعین است و امور آب استان وعده داده است تا سهمیه آب خرمشهر را از طرح غدیر در این مدت زمانی افزایش دهد.

وی همچنین از امور آب روستایی خواست تا هرچه زودتر نسبت به در اختیار قرار دادن تجهیزات مورد نیاز آبرسانی به شلمچه اقدام و آبفا با تامین این تجهیزات ظرف یک هفته بحث آبرسانی را دنبال کند.

فرماندار خرمشهر، آبفا را مسئول تامین آب مواکب در مرز شلمچه ایران و عراق اعلام کرد و در ادامه بیان کرد: ارائه خدماتی همچون تامین آب و برق به عراق همچون سال گذشته خواهد بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار