مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه گفت: امروزه تفکر فرهنگی و اقتصادی تنها رمز پیروزی ما در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 28 September 2018

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی جلیل وحیدی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با وجود تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به قدری قدرتمند شده که در تاریخ بی سابقه است.

وی بیان کرد: در طول سال باید تمامی معارف دفاع مقدس در محیط‌های آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها بازگو شود تا نسل‌های جدید و حتی آینده با آن معارف و مقدسات ناب آشنایی پیدا کنند.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ادامه داد: امروزه برای شناخت این ارزش‌ها توسط نسل جوان دانشگاه‌ها و مدارس بهترین سنگرها برای بازگو کردن هویت و اقتدار نظام و انقلاب با از جان گذشتگی رزمندگان رشید اسلام برای صیانت از این خاک و بوم هستند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید دستاوردهای چهل ساله انقلاب برای مردم تبیین و بازگو شود تا بدانند مسئولین در طول این چهل سال چه کارهایی را انجام داده اند.

وحیدی با اشاره به اداره حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: اداره حفظ و نشر در راستای ارزش‌های دفاع مقدس تشکیل شده اما به تنهایی نمی توان این کار را انجام داد و بنا به گفته رهبر معظم انقلاب همه مردم باید در حفظ این ارزش‌ها تلاش کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار