کد خبر: ۶۶۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 26 September 2018

اخیرا و پس از انتقادات پیگیر هدایت اله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در خصوص استخدام یا انتقال نمایندگان به وزارت نفت، روابط عمومی نفت با اعلام رقم فیش حقوقی این نماینده مجلس(که البته توسط وی تایید نشده) مدعی شده بیشترین رقم دریافتی متعلق به خادمی است!

این در حالی است که وزارت نفت بطرز عجیبی سفسطه کرده و سعی در پنهان نمودن اصل انتقاد خادمی داشته است.

اصل انتقاد خادمی چه بود؟

خادمی گفته بود وزارت نفت برخی از نمایندگان را در وزارت نفت استخدام و یا آنها را از سازمان هایی که سابقا استخدام شده اند به وزارت نفت منتقل ولذا حقوق آنها چندبرابر می شود!

اینکه وزارت نفت در پاسخ به این انتقاد، حقوق آقای خادمی را به رخ می کشد اساسا قابل توجیه نیست، چرا که؛

اولا خادمی از نفت به مجلس رفته است(با رای مردم) و نه از مجلس به نفت، و تغییری در وضعیت حقوقی وی ایجاد نشده است. سوال اساسی درباره آن دسته از نمایندگانی است که به مجلس رفتند و بعد خود را به وزارت نفت منتقل کردند تا از مزایای چندبرابری نفت استفاده کنند.

دوما خادمی حدود سی سال سابقه فعالیت در نفت را دارد و بر اساس رتبه بندی های وزارت نفت، حقوق وی از رِنج مشخصی بر اساس این سنوات برخوردار است بااین وجود اگر احیانا به وی حقوقی بیشتر از حق قانونی وی پرداخت شده این آقای زنگنه است که باید پاسخگو باشد یا خادمی؟

سوما تمام این ماجرا، اصل انتقاد مهندس خادمی را منتفی نمی کند. وزارت نفت باید پاسخ بدهد به چه دلیل و با چه توجیهی برخی نمایندگان را به وزارت نفت منتقل کرده است؟ آیا چنین نمایندگانی امکان دفاع از حقوق مردم را خواهند داشت؟

و نهایتا اینکه وزارت نفت بهتر است فیش نمایندگانی را منتشر نماید که در دوره اخیر به مجلس منتقل شده اند نه نماینده ای که از قبل کارمند نفت بوده و حقوق قانونی خود را دریافت نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار