رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: مسابقات قهرمانی فریزبی با حضور سه تیم بزرگسال و دو تیم نونهال از شهرستان‌های تابعه استان در شهرستان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 24 July 2015

رئیس کمیته فریزبی همدان گفت: مسابقات قهرمانی فریزبی با حضور سه تیم بزرگسال و دو تیم نونهال از شهرستان‌های تابعه استان در شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش فارس؛ علی درخشان با اشاره به برگزاری مسابقات فریزبی قهرمانی استان، اظهار کرد: مسابقات فریزبی آلتیمیت قهرمانی استان با حضور سه تیم بزرگسال و دو تیم نونهال از سراسر استان در شهرستان ملایر برگزار شد.

وی در تشریح چگونگی برگزاری این رقابت‌ها بیان داشت: مسابقات به صورت دوره‌ای رفت و برگشت انجام شد و حریفان به رویارویی با یکدیگر پرداختند.

رئیس کمیته فریزبی همدان با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها از سطح بالایی نسبت به دوره‌های قبل برخوردار بود، گفت: تیم‌های حاضر و ورزشکاران با آمادگی و انگیزه بالا در این مسابقات حضور یافتند.

وی ابراز داشت: در پایان این رقابت‌ها تیم هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد در جایگاه نخست ایستاد، تیم هیئت ورزش‌های همگانی همدان دوم شد و تیم هیئت ورزش‌های همگانی ملایر نیز رده سوم را از آن خود کرد.

درخشان تصریح کرد: در دور رفت و در رده بزرگسالان این رقابت‌ها تیم هیئت ورزش‌های همگانی همدان موفق شد با نتیجه 12 بر 4 تیم هیئت ورزش‌های همگانی ملایر را شکست دهد و در دیگر دیدار خود مقابل تیم ورزش‌های همگانی اسدآباد با نتیجه 10 بر 14 بازی را واگذار کرد.

وی افزود: تیم هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد نیز در دور رفت با نتیجه 14 بر 5 تیم هیئت ورزش‌های همگانی ملایر را شکست داد.

رئیس کمیته فریزبی همدان به دور برگشت بازی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: تیم هیئت ورزش‌های همگانی همدان در بازی برگشت با نتیجه 8 بر 14 مغلوب تیم هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد شد.

وی یاد‌آور شد: تیم‌های هیئت ورزش‌های همگانی همدان و اسدآباد در بازی‌های پایانی به دلیل انصراف تیم هیئتورزش‌های همگانی ملایر با نتیجه 14 بر صفر به عنوان پیروز این دیدار‌ها معرفی شدند.

درخشان با اشاره به مسابقات رده نونهالان تصریح کرد: رقابت‌ها در رده نونهالان با حضور دو تیم هیئت ورزش‌های همگانی همدان و هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد برگزار شد.

وی به نتیجه مسابقات رده نونهالان اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقات تیم هیئت ورزش‌های همگانی همدان در دیدار رفت 4 بر 2 تیمهیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد را شکست داد و در دیدار برگشت نیز 2 بر یک تیم هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد را مغلوب کرد.

گفتنی است تیم هیئت ورزش‌های همگانی تویسرکان نیز برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بود که در رقابت‌ها حضور نیافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار