معاون پژوهشکده فضای مجازی بسیج در رشت:
خبرگزاری تسنیم: معاون فناوری اطلاعات پژوهشکده فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین گفت: فردگرایی، لذت‌گرایی و سودجویی از برنامه‌های غرب در توسعه فضای مخرب مجازی است.
کد خبر: ۶۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 23 July 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، روح الله مومن نسب امروز در نشست "شبکه های اجتماعی، فراگیرترین رسانه مجازی" با اشاره به این فرمایش رهبرمعظم انقلاب که فرمودند: "جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم"، اظهار داشت: کاربران شبکه های مجازی تلفن همراه  بعد از مدتی منزوی و گوشه‌گیرمی‌شوند و در واقع از نزدیکان خود دور شده و به غریبه های ناشناخته فضای مجازی نزدیک می‌شوند.
کارشناس فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با بیان اینکه اولین کشور خاورمیانه و دهمین کشور دنیا در به‌کارگیری فناوری اینترنت در دنیا بوده ایم اما اکنون رتبه 157 ام را در بین کشورهای جهان داریم افزود: دلیل این عقب ماندگی این است که ما برای پارو زدن را بلد نیستیم و وارونه پارو می‌زنیم.
وی با اعلام اینکه در ماده شماره 1 پروتکل صهیونیست آمده است که برای اشغال نیاز نیست حتما"سرزمین‌ها را اشغال کنیم بلکه کافی است آدمها را اشغال کنیم و بر آنها سلطه یابیم،گفت: براساس آمارها، میانگین استفاده ما از شبکه های اجتماعی به‌طور متوسط 9 ساعت در روز است و این یعنی زمانی بیش از حضور کارمندان شرکت‌های خدمات دهنده شبکه‌های اجتماعی.
معاون فناوری اطلاعات پژوهشکده فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، اهمیت فضای مجازی کمتر از انقلاب اسلامی نیست و فضای مجازی مانند رودخانه خروشانی است که اگر بتوانیم سدی بر آن بزنیم و از آن استفاده کنیم می‌توانیم از آن بهره بگیریم وگرنه همان رودخانه خروشان ما را با خود به هرجا که خود می‌خواهد می‌برد.
مومن‌نسب با برشمردن اهداف مستکبران و دشمنان اسلام و ایران برای هدف قرار دادن بنیان خانواده گفت: فردگرایی، لذت گرایی و سودجویی از برنامه‌های آنان در توسعه فضای مخرب مجازی است و آنها می‌خواهند با چنین روش‌هایی افراد را در گوشه عزلتی بنشانند و آنها را سرگرم لذت های کوچک و پوچ مجازی کنند.
کارشناس فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تصریح کرد: آنها که با ما در ستیزند می‌خواهند معنای سکولاریزم را برای ما جا بیندازند و آن را عادی‌سازی کنند به این معنا که  بهترین آدم‌ها می‌توانند در کنار کثیف‌ترین آدم‌ها زندگی مسالمت آمیز داشته باشند و خطری هم آنها را تهدید نکند.
وی گفت: بعد از گذشت 3 سال و نیم از فرمان 40 ماده ای رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تشکیل و فعالیت شورای عالی مجازی با حضور سران سه قوه و عضویت ارشدترین مسئولین حوزه های اجرایی و قضایی و قانونگذاری در آن؛ متاسفانه تاکنون حتی یک بند از دستورات معظم له بررسی و اجرایی نشده و حتی در مواردی خلاف آن نیز عمل شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار