استاندار ايلام به همراه معاون امور عمراني و مديركل راه وشهرسازي استان با پيمانكاران پروژه هاي راه سازي محورهاي مختلف اربعين در استان ايلام تشكيل جلسه داد.
کد خبر: ۶۵۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 10 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سليماني دشتکی  در اين جلسه ضمن قدرداني از پيمانكاران به جهت همراهي با دولت و مردم از آنها خواست تا با تمام توان نسبت به اجراي پروژه ها اقدام نموده و از طرف ديگر دولت نيز پي گير مطالبات آنان خواهد بود.

مهندس كاظمي مديركل راه وشهرسازي استان نيز در اين جلسه با ارائه گزارشي از آخرين وضعيت پروژه هاي محورهاي مختلف اربعين ايلام ابراز اميدواري كرد تا با تزريق اعتبارات لازم روند اجراي اين طرح ها شتاب گيرد.

لازم به ذكر است ، در اين جلسه بر تسريع اجراي پروژه هاي راهسازي محورهاي اربعين استان تاكيد و مطالبات پيمانكاران پي گيري شد.

و مقرر گرديد عمليات روشنايي تونل قلاجه تا اربعين تكميل و 7 كيلومتر از10 كيلومتر قطعه اول ايلام به مهران و 11 كيلومتر از 20 كيلومتر قطعه دوم ايلام به مهران تا اربعين امسال به صورت چهار خطه زير بار ترافيك قرار گيرد و در قطعه سوم كه بيشتر آن به صورت چهار خطه زير بار ترافيك قرار گرفته است نيز تمهيداتي براي پل منطقه كنجانچم جهت روان سازي ترافيك اربعين اقدامات موثر صورت گيرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار