فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز از تصویب افزایش کرایه‌های سرویس مدارس در شیراز به میزان ۱۵ درصد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 10 September 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حیدر عالیشوندی با بیان اینکه مدیریت سرویس مدارس کار بسیار سنگین است، اظهار داشت: از تعداد حدود 700 هزار دانش‌آموز در فارس کمتر از نیمی از این دانش‌آموزان در شهرستان شیراز هستند که باید برای سرویس آنان برنامه‌ریزی شود.

وی بیان کرد: هر سال 10 تا 15 درصد نرخ کرایه‌های سرویس مدارس افزایش می‌یابد و امسال نیز همانند سال‌های گذشته این روند طی شد و نرخ 15 درصدی به تصویب شورای شهر شیراز رسید که پس از آن، در فرمانداری شیراز نیز به تصویب نهایی رسید و برای اجرایی شدن ابلاغ شد.

فرماندار شیراز در مورد مدیریت سرویس مدارس نیز تصریح کرد: در بخشنامه جدید وزارتخانه‌های کشور، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی تفاهم کردند که مدیریت سرویس مدارس به مدارس واگذار شود که در این زمینه هر چند ایراداتی هم وجود داشت اما با برنامه‌ریزی و کارشناسی صورت گرفته، امیداواریم با کمترین مشکلات روبه‌رو شویم.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: در برنامه سرویس مدارس، شهرداری شیراز نیز تایید صلاحیت شرکت‌هایی که متقاضی ارائه خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل و سرویس مدارس هستند را برعهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار