آیت الله موسوی جزایری:
امام جمعه اهواز با بیان اینکه جنگ روانی دشمن در فضای مجازی عامل احتکار در جامعه شده است، گفت: یک اتاق جنگ و تهاجم در رأس مملکت مرکب از معاونان ارشد روسای قوای سه گانه کشور و عده ای دیگر از مسئولان با دو بازوی کارشناسی متشکل از کارشناسان زبده اقتصاد و بازوی اطلاعاتی به منظور رصد فسادهای اقتصادی تشکیل شود.
کد خبر: ۶۵۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 07 September 2018

آیت الله محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: یک اتاق جنگ به فرماندهی مسؤولان ارشد کشور با دو بازوی کارشناسی و اطلاعاتی، برای مقابله با هجمه روانی و اقتصادی موجود تشکیل شود.

به گزارش"تابناک" وی ضمن گرامیداشت سالگرد قیام ۱۷ شهریور، گفت: این روز نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود؛ سرتاسر ایران یکپارچه انقلاب شده بود؛ جمعیتی در تهران راهپیمایی کردند و بعد از رسیدن به میدانی که در آن‌ زمان «ژاله» نام داشت، مزدوران شاه آنها را به گلوله بستند و تعداد زیادی به شهادت رسیدند؛ گفته می‌شود شهدای زن در این حادثه بیشتر بود.

وی گفت: فاجعه ۱۷ شهریور ثانیه‌شمار سقوط شاه را تسریع کرد و مبدأ پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به روز تعاون، بیان کرد: به روستائیان اطلاع داده شود که تسهیلات کم سود زیادی برای آنها قرار داده شده و سرمایه‌گذاری کنند.

جزایری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان، عنوان کرد: رهبر انقلاب انتقاد را کار دوستانه، خوب و لازمی دانست ولی معتقد بود که باید در کنار انتقاد، کارها و خدمات خوب را هم دید.

وی با اشاره به جنگ روانی دشمن و شایعه‌پراکنی‌های متعدد گفت: جوانان غیور و متدین در شبکه‌های اجتماعی به این شایعه‌پراکنی‌ها پاسخ دهند و مسائل را روشنگری کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: جنگ روانی یکی از عوامل گرانی‌‌ها است؛ کسی که دست به احتکار می‌زند با دنبال کردن فضای مجازی، نسبت به آینده بدبین و ناامید شده است و می‌خواهد با احتکار در شرایط بعدی هم وضع‌ مالی خوبی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار