سرپرست اداره کل امور بانوان خوزستان خبر داد:
سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه به نظر می رسد یکی از راه‌های کنترل آسیب های اجتماعی طرح تاب آوری باشد، گفت: در سال ۹۶ برای کنترل آسیب های اجتماعی، طرح تاب آوری اجتماعی زنان با همکاری سازمان های مردم نهاد در 45 محله اجرا شد.
کد خبر: ۶۵۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 06 September 2018

سیده فرانک موسوی در جلسه شورای اجتماعی خوزستان که امروز ( ۱۵ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: بحث توانمندسازی زنان سرپرست خانوار امسال در شورای اجتماعی کشور رقم خورده است.

وی تصریح کرد: حدود ۳۲ هزار زن سرپرست خانوار در استان خوزستان تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و آمار بالایی نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند و با در نظر گرفتن همسران زندانیان، باید توجه داشت که این زنان توانمند نمی شوند و از چرخه دریافت کمک های بهزیستی خارج نمی شوند مگر اینکه در زمینه اقتصادی توانمند شوند.

وی بیان کرد: به نظر می رسد یکی از راه‌های کنترل آسیب های اجتماعی طرح تاب آوری باشد. در سال ۹۶ برای کنترل آسیب های اجتماعی، طرح تاب آوری اجتماعی زنان در خوزستان اجرایی شد. این طرح با همکاری سازمان های مردم نهاد در 45 محله اجرا شده است.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر آسیب های اجتماعی به سمت زنانه شدن حرکت می کنند، تصریح کرد: آمار اعتیاد زنان در کل کشور تغییر کرده است که باید به این موضوع توجه کنیم.

موسوی خاطرنشان کرد: خوزستان یک کشور محسوب می شود و مدیریت چنین استانی بسیار سخت است بنابراین باید نگاه ویژه‌ای به خوزستان شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار