سرپرست فرمانداری آبادان:
سرپرست فرمانداری آبادان گفت: انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر آبادان سریع تر مشخص شود زیرا وقتی وضعیت شورا مشخص نباشد خدمات شهرمان نیز ممکن است با مشکل روبه رو شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴ 03 September 2018

سید زین العابدین موسوی در خصوص وضعیت بوجود آمده و لغو جلسات شورای شهر آبادان، اظهار کرد: شوراها در هر سال باید انتخابات هیئت رئیسه داشته باشند واینکه اعضای شورا شهر در رابطه با انتخاب هیئت رئیسه، آرا متفاوت و اختلاف نظر داشته باشد، امری طبیعی است.

وی افزود: بعد از جلسه اول و دوم به دلیل به نتیجه نرسیدن انتخابات با تقاضای فرمانداری جلسه غیررسمی با 9 نفر از اعضای شورا در ساختمان شورای شهرآبادان تشکیل و صحبت‌هایی شد و خواستار آن شدم که این موضوع سریعا تعیین تکلیف شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با بیان اینکه برای ما هیچ تفاوتی نمی‌کند چه کسی در هیئت رئیسه باشد، بیان کرد: توصیه مان این است که وضعیت تعیین تکلیف این نهاد مدنی که وابسته به رای مردم بوده مشخص شود زیرا تماس‌ها و مراجعات زیادی از سوی شهروندان داشته‌ایم که فرمانداری دخالت کند تا این موضوع سریعاً روشن شود زیرا وقتی وضعیت شورا مشخص نباشد خدمات شهرمان نیز ممکن است با مشکل روبه رو شود.

وی در خصوص جلسه سوم که به درخواست فرمانداری مقرر شد بصورت رسمی تشکیل شود، گفت: درجلسه سوم شورا حضور داشته‌ام که باز به نتیجه نرسید و امروز هم ظاهرا شورا به نتیجه نرسیده است.

موسوی عنوان کرد: قطعاً اگر موضوع به این روال پیش رود فرمانداری با استفاده از اهرم‌های قانونی با این موضوع برخورد خواهد کرد؛ ما معتقدیم اگر شورای شهر نتواند به وظایف قانونی خود عمل کند دولت با اقتدار این کار را انجام خواهد داد و امیدواریم که این اتفاق نیفتد زیرا اعضای شورا را نمایندگان مردم می‌دانیم به شرطی که اعضا شورا نیز به مردم احترام بگذارند و وظیفه قانونی خود را انجام دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار